Po co jabłko dziennie? Po co nam promocja konsumpcji?

Coraz więcej Polaków je jabłka i coraz bardziej jesteśmy świadomi ich walorów. Sens dalszej promocji krajowej konsumpcji - na poziomie przynajmniej jednego jabłka dziennie - potwierdzają wybitne sadownicze autorytety m.in. prof. Kazimierz Tomala, prof. Dariusz Wrona i pr...
Jak „Jedno jabłko dziennie” popularyzuje konsumpcję?

Połowa Polaków zna przysłowie „Jedno jabłko dziennie, trzyma lekarza z daleka ode mnie”. Jak taki bon mot pomaga kształtować nawyki żywieniowe? Dlaczego niska częstotliwości spożycia jest barierą rozwoju rynku? Oto podsumowanie doświadczeń.
Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji z 24/07.
Jedno jabłko dziennie z „Mocą Polskich Warzyw”

Lipcowy weekend w Przysusze upłynął pod znakiem sportu i zdrowego odżywania. Podczas jubileuszowej, 10. edycji turnieju „Moc Polskich Warzyw Puchar Polski w siatkówce plażowej” obok siatkarskich emocji, widzieliśmy wielką warzywno-owocową edukację. Partnerem siatkarskieg...
Czereśnie - pochodzenie ma znaczenie

Warto jeść czereśnie i warto o nich opowiadać. Przekazać wiedzę i sezonowe nawyki dzieciom. Swoimi doświadczeniami w rozwijaniu produkcji i promocji dzieli się Krzysztof Czarnecki, sadownik, wiceprezes Związku Sadowników RP.
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego

Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowności, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem w...
Bezpieczeństwo żywnościowe - postrzeganie w oczach wyborców i potencjał dla urzędu Prezydenta

Wnioski z badań zrealizowanych przez Opinia24 dotyczące postrzegania tematu i wybranych kandydatów. Komentarz Agata Zadrożna, ekspertka badań społecznych w Opinii24. Badania zrealizowane w dniach 17-21 marca 2025, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski, w wieku 18...
Medycyna kulinarna wspierana przez producentów warzyw i sadowników

Medycyna kulinarna połączyła dietetyków i producentów warzyw i owoców. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia - obchodzonego 7 kwietnia - odbyły się warsztaty z tej interdyscyplinarnej dziedziny, łączącej naukę o żywieniu, medycynę, farmakologię i gastronomię. Program opracowa...
Regularne spożywanie jabłek to prosty sposób na poprawę zdrowia - twierdzi tak 2 na 3 Polaków

Badania wykazują, że osoby, które regularnie spożywają jabłka, mają większą szansę na dłuższe życie. Jabłka obniżają ryzyko chorób serca, cukrzycy i otyłości. 2/3 Polaków docenia ich walory zdrowotne. Tym istotniejsze jest dziś budowanie nawyków tej regularności. Bo jak ...
Jedno jabłko miesięcznie

Polecamy poznawać jedną nową odmianę jabłek miesięcznie. Polskie sady należą do najbardziej zróżnicowanych w Europie. Jako konsumenci możemy wybierać spośród dziesiątek odmian o różnych smakach, aromatach i walorach kulinarnych. Pokazywanie tej różnorodności to najlepszy...
Po co jabłko dziennie? Po co nam promocja konsumpcji?

Coraz więcej Polaków je jabłka i coraz bardziej jesteśmy świadomi ich walorów. Sens dalszej promocji krajowej konsumpcji - na poziomie przynajmniej jednego jabłka dziennie - potwierdzają wybitne sadownicze autorytety m.in. prof. Kazimierz Tomala, prof. Dariusz Wrona i pr...
Jak „Jedno jabłko dziennie” popularyzuje konsumpcję?

Połowa Polaków zna przysłowie „Jedno jabłko dziennie, trzyma lekarza z daleka ode mnie”. Jak taki bon mot pomaga kształtować nawyki żywieniowe? Dlaczego niska częstotliwości spożycia jest barierą rozwoju rynku? Oto podsumowanie doświadczeń.
Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji z 24/07.
Jedno jabłko dziennie z „Mocą Polskich Warzyw”

Lipcowy weekend w Przysusze upłynął pod znakiem sportu i zdrowego odżywania. Podczas jubileuszowej, 10. edycji turnieju „Moc Polskich Warzyw Puchar Polski w siatkówce plażowej” obok siatkarskich emocji, widzieliśmy wielką warzywno-owocową edukację. Partnerem siatkarskieg...
Czereśnie - pochodzenie ma znaczenie

Warto jeść czereśnie i warto o nich opowiadać. Przekazać wiedzę i sezonowe nawyki dzieciom. Swoimi doświadczeniami w rozwijaniu produkcji i promocji dzieli się Krzysztof Czarnecki, sadownik, wiceprezes Związku Sadowników RP.
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego

Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowności, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem w...
Bezpieczeństwo żywnościowe - postrzeganie w oczach wyborców i potencjał dla urzędu Prezydenta

Wnioski z badań zrealizowanych przez Opinia24 dotyczące postrzegania tematu i wybranych kandydatów. Komentarz Agata Zadrożna, ekspertka badań społecznych w Opinii24. Badania zrealizowane w dniach 17-21 marca 2025, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski, w wieku 18...
Medycyna kulinarna wspierana przez producentów warzyw i sadowników

Medycyna kulinarna połączyła dietetyków i producentów warzyw i owoców. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia - obchodzonego 7 kwietnia - odbyły się warsztaty z tej interdyscyplinarnej dziedziny, łączącej naukę o żywieniu, medycynę, farmakologię i gastronomię. Program opracowa...
Regularne spożywanie jabłek to prosty sposób na poprawę zdrowia - twierdzi tak 2 na 3 Polaków

Badania wykazują, że osoby, które regularnie spożywają jabłka, mają większą szansę na dłuższe życie. Jabłka obniżają ryzyko chorób serca, cukrzycy i otyłości. 2/3 Polaków docenia ich walory zdrowotne. Tym istotniejsze jest dziś budowanie nawyków tej regularności. Bo jak ...
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.