Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji 24/07, 10:30.

Webinar odbędzie się we wtorek 24 czerwca. Oto link do transmisji - link
Promocja owoców i warzyw - potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?
Promocja konsumpcji owoców i warzyw to coś więcej niż kampanie, to inwestycja w przyszłość całego sektora ogrodniczego. Podczas webinaru przyjrzymy się, jak tworzy się dziś projekty promocyjne, których celem jest wzrost konsumpcji. Na czym opiera się efektywność wielu realizowanych działań. Wyrwaniem sektora ogrodniczego jest bowiem wielość gatunków i środowisk, które oczekują promocji i/lub chcą się w nią zaangażować.
Jak sektor postrzega wartość realizowanej od kilku lat promocji? Jakie są dobre i złe praktyki promocji obliczonej na kreowanie nawyków żywieniowych Polaków? Co zwiększa efektywność realizowanych działań? Oto pytania, z którymi warto przyjść i na które odpowiedzi oczekiwać.
Jakie są sposoby budowania synergii kolejnych edycji danego projektu (np. Czas na polskie superowoce - kampania budująca pozycjonowanie owoców jagodowych)? Czym jest synergia różnych kampanii realizowanych równolegle (dotyczących promocji warzyw, jabłek, wspomnianych owoców jagodowych)? Wreszcie, jaka jest wartość zaangażowania w ogólnokrajową promocję plantatorów, grup producenckich, administracji i samorządów?
Branża potrzebuje jedności i wspólnego głosu, wypracowania założeń i/lub strategii komunikacji na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Wspólna wizja wydaje się fundamentem efektywności.
Na koniec planujemy spojrzenie bardziej międzynarodowe. Realizowana promocja kształtuje dobre nawyki żywieniowe Polaków, ale powinna także skutecznie pozycjonować polskie owoce i warzywa za granicą. Na pewno jako produkty wysokiej jakości, konkurujące nie tylko ceną, ale walorami zdrowotnymi, smakiem i pochodzeniem.

Tytułowe pytanie brzmi: czy sektor potrzebuje ewolucji czy rewolucji? Co to oznacza w praktyce, w kontekście nowej 4-letniej kadencji Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Spotkanie zgromadzi liderów kampanii, ekspertów ds. komunikacji. Wszyscy zaproszeni do udziału są praktykami z olbrzymim doświadczeniem.
W webinarze udział wezmą:
- Bożena Wróblewska - prezes Zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie,
- Dominika Kozarzewska - prezeska, Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, koordynatorka Jagodowego Core Team, przedstawicielka Polski w International Blueberry Organization, członkini zarządu Fundacji Promocji Polskiej Borówki, członkini Rady Nadzorczej Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw,
- Kuba Antoszewski - PR Manager Kantar Polska, współzałożyciel Instytutu SMG/KRC w 1990 roku (później Kantar Millward Brown),
- Paweł Myziak - wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, w CORE TEAM członek zespołu ds. komunikacji roli warzyw i owoców w codziennym odżywieniu, lider projektu Moc Polskich Warzyw,
- Sławomir Kędzierski - prezes grupy producenckiej Sun-Sad, wiceprezes Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”.
Do zobaczenia we wtorek 24 lipca br. o godz. 10:30. Serdecznie zapraszamy!
Kilka grafik promujących webinar w załączniku niniejszego materiału. Więcej na łamach SadyOgrody.
#Fundusze Promocji
Publikacja powstała w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja”

Kontakt: