Po latach spadków konsumpcji jabłek w Polsce, trend się odwraca. Według najnowszych danych Kantar Polska, tylko w maju i czerwcu liczba konsumentów wzrosła łącznie o 2,4 miliona. To oznacza, że jabłko wraca, i to z przytupem. Kolejne wzrosty komentują sadownicy: Magdalena Wrotek-Figarska, Paulina Kopeć, dr Aleksandra Łakomiak, Kamila Jankowska. Cytujemy także opinie Barbary Klag i Jacka Prządaka, promotorów Jabłek Łąckich i Wielkopolskich.


Kolejny raz rośnie liczba konsumentów jabłek - Kantar Polska


Lato rozpoczyna się od wzrostu ilości konsumentów jabłek

Kolejny miesiąc wzrostu aktywności promotorów jabłek
Komunikat opracowany w ramach realizacji przez TRSK zadania „Jedno jabłko dziennie”.
Projekt realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Wyniki prezentowane na podstawie „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” realizowanych przez Kantar Polska we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1010+ Polaków w wieku 15 lat i więcej. Badanie w dniach 13-18 czerwca 2025 r.
Kontakt: