Zima przyniosła wypłaszczenie trendu spadkowego, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Koniec wiosny to pierwszy o 5 lat, od kiedy prowadzony jest monitoring konsumpcji, tak istotny wzrost ilości konsumentów jabłek. Oto analiza w podziale na zmienne demograficzne.



Spożycie jabłek w podziale na PŁEĆ
Spożycie jabłka, w podziale na WYKSZTAŁCENIE
Spożycie jabłka, w podziale na POKOLENIA
Spożycie w podziale na SYTUACJĘ ZAWODOWĄ
Spożycie jabłka, w podziale na DOCHODY NETTO RESPONDENTA i GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Spożycie jabłka, w podziale na WIELKOŚĆ ZAMIESZKIWANEJ MIEJSCOWOŚCI
Spożycie jabłka, w podziale na REGIONY
- PÓŁNOCNY to trzy województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie oraz kujawsko-pomorskie
- WSCHODNI to cztery województwa południowo-wschodnie: podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie, podkarpackie
- ZACHODNI to województwa: zachodniopomorskie, wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie, opolskie
- CENTRALNY to województwa: mazowieckie, łódzkie
- POŁUDNIOWY to województwa: śląskie, małopolskie
Najnowsze baranie zrealizowano w dniach 9-14 maja 2025 r., na reprezentatywnej próbie 1015 Polaków w wieku 15 lat i więcej. Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI).
Kantar pyta respondentów o częstotliwość spożywania 20 gatunków w ostatnim tygodniu i o spożywanie warzyw, owoców i ich przetworów podczas poszczególnych posiłków w dniu poprzedzającym badanie.
#1jabłko #1jabłkoDzinnie
#KupujŚwiadomie #ProduktPolski
