Zapraszamy na oficjalną inaugurację kampanii „Jedno jabłko dziennie”. Czwartek 26 września br., godz. 11:00, ul. Piękna 24/26, II piętro, W-wa
- O tym czy da się zwiększyć konsumpcję jabłek w Polsce?
- O integracji środowisk i próbie bicia Rekordu Polski?
- O partnerach projektu „Jedno jabłko dziennie”
- Dyskusja o tym jak ma wyglądać promocja konsumpcji i budowa wizerunku jabłka, tak by było ono częścią zdrowego stylu życia? Uczestnicy: liderzy organizacji partnerskich Paulina Kopeć - Unia Owocowa, Witold Boguta - Prezes KZGPOiW oraz członkowie zarządu Towarzystwa Rozwoju Sadów Karłowych - dr Tomasz Lipa, Zbigniew Chołyk, Piotr Korczak, Kacper Wypijewski.
- dr Tomasz Lipa - sadownik, przewodniczący zarządu Towarzystwa Rozwoju Sadów Karłowych, członek jabłkowego Core Teamu
- Zbigniew Chołyk - sadownik, prezes Zrzeszenia Producentów Owoców grupy Stryjno-Sad, skarbnik TRSK
- Piotr Korczak – Członek Zarządu Tow. Rozwoju Sadów Karłowych
- Kacper Wypijewski – Członek Zarządu TRSK
- Paulina Kopeć - sekretarz Generalna Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw Unia Owocowa, w Core Team lider zespołu ds. spójnego marketingu jabłek
- Witold Boguta - prezes Zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, w Core Team lider zespołu ds. Zespół ds. komunikacji roli warzyw i owoców w codziennym odżywianiu.
Czuję dumę, że udało się zebrać tak dużą grupę sadowników, ich przyjaciół, ludzi, którzy chcieli podjąć próbę bicia rekordu. Jest jeszcze sporo do poprawy, mamy nad czym pracować. Przez wiele lat patrzyłem na to co robiły „jagodowe”, cała ta rewelacyjna jagodowa sztafeta, która powstała z 10 lat temu. Dziś my jesteśmy tu [na Błoniach] po to by zachęcić sadowników, żeby brali przykład z producentów owoców jagodowych, i sami promowali swój produkt. To jest dość łatwe, wystarczy zalajkować, udostępnić czy oznaczyć się. Duże zasięgi to nie jest mrzonka, to realne dotarcie do naszych klientów. Oni niekoniecznie przyjdą po Twoje jabłko, ale przyjdą po jakiś owoc. Kupią więcej jabłek, gruszek, śliwek i każdego innego owocu. To jest nasz cel, to najważniejsza rzecz
- Dominik Woźniak, Vice Przewodniczący Zarządu TRSK.
Opracowanie w ramach realizacji przez Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych zadania „Jedno jabłko dziennie”.
Kontakt: