Celem podejmowanych przez sadowników działań jest zwiększenie spożycia krajowych jabłek. Celem komunikacji jest pozycjonowanie jabłka jako niezbędnego elementu codziennego odżywiania.
Badanie Kantar Polska zostało zrealizowane metodą wywiadów bezpośrednich w domach respondentów (CAPI) w dniach 15-20 marca 2024 roku na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15 lat i więcej (N=1015).
Badanie CBOS „Aktualności” zostało zrealizowane metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) w okresie 4-7 marca 2024 roku na próbie dorosłych mieszkańców Polski (N=1000).
Comiesięczny monitoring konsumpcji realizowanych jest od 2020 r. w ramach projektu Core Team. Jest finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Projekt realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Aktualizowane wynik dotyczące kilkudziesięciu gatunków są publicznie dostępne na stronie WczorajNaTalerzu.pl
#Fundusze Promocji