Jakimi gatunkami mamy ochotę kogoś poczestować?

89% badanych deklaruje, że podzieliłoby się którymś z gatunków z drugą osobą. Wśród owoców jakie chciałoby się dać drugiej osobie są: truskawki (57%), czereśnie (40%), maliny (32%), jabłka (26%) oraz borówki (23%). Spośród warzyw chcemy częstować pomidorem (20%) i ogórki...
Najpopularniejsze owoce czerwca - Kantar Polska

Do najpopularniejszych owoców czerwca należą truskawki, jabłka i czereśnie. Czerwiec do czerwca jabłka zyskały 1,2 mln konsumentów. To drugi już miesiąc wzrostu analizując „rok do roku” (5%). W okresie ostatnich dwóch lat, największy wzrost liczby konsumentów należy do j...
Rośnie liczba konsumentów jabłek - Kantar Polska

Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz ...
Wiosna 2025 – pierwsze od 5 lat wzrosty ilości konsumentów jabłek, Kantar Polska
Zima przyniosła wypłaszczenie trendu spadkowego, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Koniec wiosny to pierwszy o 5 lat, od kiedy prowadzony jest monitoring konsumpcji, tak istotny wzrost ilości konsumentów jabłek. Oto analiza w ...
Aż 78% Polaków jest zainteresowana samozbiorami

Rośnie popularność samozborów w Polsce. Już 78% badanych deklaruje zainteresowanie samozbiorami polskich warzyw i owoców. To 25,2 mln Polaków, o 600 tys. więcej niż w ur. i aż o 2,5 mln więcej niż w 2023 r. Wśród gatunków jakie najbardziej chcielibyśmy zbierać samemu, co...
Kantar: Które owoce w maju jedliśmy najchętniej?

Wśród najpopularniejszych gatunków maja Kantar Polska wymienia jabłka, truskawki, gruszki i borówki. W porównaniu do maja 2024 roku znacząco wzrosła liczba konsumentów malin i jabłek, dla których to pierwszy taki - istotny statystycznie - wzrost od 5 lat, od początku rea...
10 mln Polaków chce jeść jabłka częściej

Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców, chętniej poszukują żywności krajowej, lokalnej i sezonowej. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Pola...
Jabłko przestaje tracić - analiza wyników monitoringu konsumpcji Kantar Polska

Konsumpcja jabłek spada od lat. W styczniu nastąpiło zahamowanie spadku ilości konsumentów „rok do roku”. Pojedynczy sondaż nie zmienia trendu, ale pokazuje 9,7 mln konsumentów regularnie spożywających jabłka. Ta grupa zwiększyła się „styczeń do stycznia” o 1,3 mln, do p...
Kantar: Które owoce Polacy jedli najchętniej w styczniu?

Wśród najpopularniejszych gatunków stycznia Kantar Polska wymienia jabłka, gruszki i borówki. W porównaniu do stycznia 2024 roku znacząco wzrosła liczba konsumentów malin i borówki wysokiej.
Polacy wracają do jabłek - ponad 2 miliony nowych konsumentów w dwa miesiące!

Po latach spadków konsumpcji jabłek w Polsce, trend się odwraca. Według najnowszych danych Kantar Polska, tylko w maju i czerwcu liczba konsumentów wzrosła łącznie o 2,4 miliona. To oznacza, że jabłko wraca, i to z przytupem. Kolejne wzrosty komentują sadownicy: Magdalen...
Jakimi gatunkami mamy ochotę kogoś poczestować?

89% badanych deklaruje, że podzieliłoby się którymś z gatunków z drugą osobą. Wśród owoców jakie chciałoby się dać drugiej osobie są: truskawki (57%), czereśnie (40%), maliny (32%), jabłka (26%) oraz borówki (23%). Spośród warzyw chcemy częstować pomidorem (20%) i ogórki...
Najpopularniejsze owoce czerwca - Kantar Polska

Do najpopularniejszych owoców czerwca należą truskawki, jabłka i czereśnie. Czerwiec do czerwca jabłka zyskały 1,2 mln konsumentów. To drugi już miesiąc wzrostu analizując „rok do roku” (5%). W okresie ostatnich dwóch lat, największy wzrost liczby konsumentów należy do j...
Rośnie liczba konsumentów jabłek - Kantar Polska

Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz ...
Wiosna 2025 – pierwsze od 5 lat wzrosty ilości konsumentów jabłek, Kantar Polska
Zima przyniosła wypłaszczenie trendu spadkowego, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Koniec wiosny to pierwszy o 5 lat, od kiedy prowadzony jest monitoring konsumpcji, tak istotny wzrost ilości konsumentów jabłek. Oto analiza w ...
Aż 78% Polaków jest zainteresowana samozbiorami

Rośnie popularność samozborów w Polsce. Już 78% badanych deklaruje zainteresowanie samozbiorami polskich warzyw i owoców. To 25,2 mln Polaków, o 600 tys. więcej niż w ur. i aż o 2,5 mln więcej niż w 2023 r. Wśród gatunków jakie najbardziej chcielibyśmy zbierać samemu, co...
Kantar: Które owoce w maju jedliśmy najchętniej?

Wśród najpopularniejszych gatunków maja Kantar Polska wymienia jabłka, truskawki, gruszki i borówki. W porównaniu do maja 2024 roku znacząco wzrosła liczba konsumentów malin i jabłek, dla których to pierwszy taki - istotny statystycznie - wzrost od 5 lat, od początku rea...
10 mln Polaków chce jeść jabłka częściej

Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców, chętniej poszukują żywności krajowej, lokalnej i sezonowej. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Pola...
Jabłko przestaje tracić - analiza wyników monitoringu konsumpcji Kantar Polska

Konsumpcja jabłek spada od lat. W styczniu nastąpiło zahamowanie spadku ilości konsumentów „rok do roku”. Pojedynczy sondaż nie zmienia trendu, ale pokazuje 9,7 mln konsumentów regularnie spożywających jabłka. Ta grupa zwiększyła się „styczeń do stycznia” o 1,3 mln, do p...
Kantar: Które owoce Polacy jedli najchętniej w styczniu?

Wśród najpopularniejszych gatunków stycznia Kantar Polska wymienia jabłka, gruszki i borówki. W porównaniu do stycznia 2024 roku znacząco wzrosła liczba konsumentów malin i borówki wysokiej.
1
2
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.